Jaarbeurs

Bezoekerscampagnes voor evenementen

De opdrachtgever
Aan de behoefte tot persoonlijk contact in een zakelijke sfeer is in een eeuw tijd niets veranderd. De vakevenementen van Jaarbeurs spelen hier direct op in. Binnen Jaarbeurs is de business unit IT Media verantwoordelijk voor verschillende evenementen voor ICT-professionals.

De opdracht
Wij verzorgden de bezoekerscampagnes voor de vakbeurzen ICT & Logistiek, Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event en voor twee Computable seminars. Primum Mobilé was verantwoordelijk voor de communicatie en marketing van A tot Z. Namelijk:

  • Concept doorontwikkeling en het schrijven van de campagneplannen
  • Het uitrollen van de campagneplannen
  • Het analyseren van de resultaten
  • Het opstellen van adviezen voor toekomstige campagnes

Het resultaat? Succesvolle evenementen waar meer dan 10.000 ICT-professionals met elkaar in contact kwamen en een advies voor evenementen marketing binnen IT Media in de toekomst.

“In Marly vonden we niet alleen de ideale vervanger tijdens een zwangerschapsverlof, maar hebben we de marketing en communicatie rondom onze evenementen met elkaar ook naar een hoger niveau kunnen tillen.” Mandy Woltjes – Marketing Manager Jaarbeurs